stressad!

Känner på mig att jag snart inte klarar av fler grejer att hålla i huvudet. Jag har så sjukt mkt att göra hela tiden, fattar inte vad som händer. Här är några grejer som jag tänker mycket på just nu:

  • Lägenheten. Idag tömde vi den helt. Förhoppningsvis är det färdigstädat och klart. Det får städbesiktningen utvisa. På torsdag lämnar jag nycklarna iaf. =)
  • Tentan. Sjukt stor tenta på tisdag. Bara två dagar kvar nu. Hinner inte riktigt med att plugga känns det som.
  • Min hälsa. Spolade örat i torsdags och har fått en ny tid för att spola det andra örat, imorgon.
  • Resan till fjällen. Måste lämna in min ansökan för stipendie så att jag slipper betala 4000 kr själv.
  • Mina grejer. Måste göra plats för dem hemma. Ska göra iordning i stora garderoben.
  • Förrådet i Hedbo. Kommer inte in där. Måste prata med vaktmästaren.
  • Examensarbetet. Ska på informationsträff nu nästa vecka och mitt ämnesval ska vara klart innan 17 maj.
  • Praktiken. Måste planera min praktikvecka v.18. Ska hålla i lektioner hela veckan.
  • Jobbet. Det krockar med skolan litegrann. Detta måste lösas!
  • Vikten. Går stadigt upp i vikt utan att förstå varför. Frustrerande!
Det jag önskar allra mest är att det kunde bli juni snart så man får lite semester. SRF!!!

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0