torsdag

Tog helt fel på tid då VFU-analysen skulle vara inne. Var visst imorgon klockan 9.00 och inte 19.00. Vilket betyder att jag vet exakt vad jag ska göra inatt, och det blir inte sova! 2 sidor är klara och jag har väl minst en kvar. Suck. Men men, det betyder också att jag blir lite mera ledig imorgon än vad man hade planerat. Mer tid hos älskling med andra ord =).

Har inte varit hemma på ett tag nu, och jag tycker inte ens det känns som hemma längre. Vet inte ens om jag har något riktigt hem, hur definierar man hem? Om det är där man äter och sover så är det definitivt hos Emil, men är det där man sina kläder och sina övriga tillhörigheter så är det i Hedbo. Känns inte bra alls. Sen har ju inte Emil plats för mina saker heller. Suck. Dumma dumma sak. Problem. Dålig känsla.

Det kommer bli mer tid hemma (i Hedbo) nu när skolan börjar och Emil börjar jobba, det känns inte bra alls. Vill inte!

Jaja. Nu ska vi tänka tillbaka på jullovet som har gått och glädjas åt det nya året. Bild från tolvslaget:




Jojo, det var visst lite onyktert från ett och annat håll (till vänster i bild). Men trevligt var det =)

Nu är pausen slut! Se till att skriva järnet nu så man får sova något inatt. Trött.

Puss

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0