torsdag

Ville bara säga att jag går en sån underbar kurs i skolan just nu: IDG240-Idrott med fokus på barn 6-12. Bara de första dagarna har jag lärt mig otroligt mycket från väldigt kunniga lärare =) Jag har ju velat komma igång med träningen väldigt länge nu och det här har sannerligen varit en kickstart! jag svettas som en gris varje gång vi har de praktiska passen som är på ca 2,5 timmar.

Idag körde vi boll med världens goaste Viljo, han är så sjukt bra pedagog! Basket och innebandy var temat för dagen. Fick höra att det såg ut som att jag har spelat innebandy, fastän jag känner mig helt kass med en sån liten boll ^^.

För övrigt så fortsätter jag planera för flytten till Emil. Det känns lite nervöst faktiskt, även om det är ett par månader kvar. Tänk om det inte kommer fungera? Hursomhelst måste jag ringa till Com-hem snarast och säga upp mitt abbonemang...

Nä nu ska jag nog kolla lite på True Blood, det var ett tag sedan nu!

Pusshej

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0