tisdag

Fan vad krångligt det är med förhållanden egentligen, eller är det bara jag som gör det krångligt? Fast speciellt om man har en riktigt envis pojkvän med.

Jag håller på och funderar lite på framtiden för tillfället, vad jag ska göra. Har sett över mina studielån och insett att det börjar bli en del faktiskt. Jag vill inte ta lån till hösten men om jag ska kunna betala hyra så måste jag göra det. Har haft lite funderingar på att flytta hem till mor och far men det känns inte så lockande faktiskt. Sen kommer det krångliga. Hur kommer det bli med Emil? Jag vill att vi ska flytta ihop så att jag kan vara med honom samtidigt som jag är hemma. Men jag kommer få större utgifter om jag flyttar till honom. FAN! Alla pengar jag sparar nu denna våren kommer gå åt i sommar, till hyra och till nöjen (sweden rock etc.).

Jag vill bara ringa och säga upp lägenheten med en gång, och se om det löser sig...

Men hur ska jag göra efter skolan, tänk om jag inte får jobb med en gång? Tänk om det tar ett år innan jag får jobb, jag måste ju börja betala av lånet ett halvår efter jag slutat ta lån.

Gaah! Jag förstår inte hur jag ska kunna lösa det här!!! BAJS!

Jäjä, ska göra kaffe nu och skriva skolarbete.

SEE YA

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0