söndag

Är väldigt glad, även om det är söndag. Ska inte säga riktigt än varför, men folk lär nog snart lista ut det! En sån här grej kan jag inte bara hålla inom mig särskilt länge =)

Idag har jag och grabbarna varit och shoppat, för ovanlighetens skull. Fick med mig en ny bag och en sport-bh från Team Sportia, vilket var väldigt nyttiga inköp!

Imorgon ska jag gå upp tidigt, ringa ett viktigt samtal och sen ska jag nog ta mig till gymmet. Skolan börjar klockan 13 men måste ta bussen klockan 11. Blir med andra ord antingen en snabb lunch hemma eller en utelunch i gbg. Får se vad man känner för...

Allt prat om mat gör mig hungrig!! Ska kolla om jag har något hemma, annars får jag svälta!

Pusshej

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0