onsdag

Dagen före tentan och ångesten börjar infinna sig! Sitter och pluggar i en kall lägenhet i Hedbo. Är inte i Kinna idag eftersom renovering av badrummet börjar idag och kommer pågå i 1,5 vecka framåt. YAY! Det kommer bli jättefint =)

Igår var det en bra dag! Eftersom både jag och Emil jobbade i måndags och knappt såg varandra på hela dagen firades "Alla hjärtans dag" en dag försent istället. Hade verkligen inte väntat mig någonting men han kom hem med jättefina blommor. Sweet. Fan vad jag tycker om den mannen! :) Resten av kvällen bestod av myspys framför tven och kebabrulle från Pias.

Ska till Kaskad sen och simma, med Erik och en kompis till honom. Erik ville lära sig att crawla så jag får väl ställa upp på det då. Kul med sällskap iaf, jag ska försöka få gjort något av momenten på silvermagistern. Längdykningen kanske?

Fortsätta plugga nurå...

Puss

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0