måndag

Vilken vecka det har varit, allt går utför i skolan pga av att jag blivit sjuk. Borde gått till skolan i torsdags som var heldag med motorik. Men jag kom inte upp ur sängen förrän Emil kom med ipren efter jobbet. Sen jobbade man i lördags och i går med. Lördagen var förfärlig, jag var så trött och snorig och borde INTE ha varit där!!

En humörlyftare var dock lördagskvällen, som blev lite myskväll med god mat. Vi hade "kryddsmörs-provsmakning". En bit köpt, min hemmagjorda och Emils hemmagjorda...



Tillbehören är pommes och ryggbiff. MYCKET NAJS!! =D

Kommer förresten inte så långt i städningen av lägenheten när jag är hos min pojkvän heeela tiden. Vet nu att jag blir av med den första april redan så dags att sätta igång att röja. Det är väldigt stökigt!!



Ska dock bli sjuuuukt skönt att slippa helveteshedbo nu! Jag är så lättad att det verkligen blir av. Så otroligt skönt att veta att jag snart kan gå vidare i livet och inte vara fast på samma förbenade ställe. Tänker tillbaka och fattar inte riktigt hur jag kunde bli kvar där i 2,5 år!?!?!?!?!? Förresten har jag kommit fram till att i maj i år är det 4 år sedan jag flyttade hemifrån! SJUKT!



Ja, en bild säger mer än tusen ord...

Plugga nu, kom att man har redovisning imorgon!! =S

PUSSHEJ

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0