fredag

Nu är det äntligen fredag! Och jag är äntligen ledig en hel helg =D Det kommer tyvärr inte bli så många sådana helger framöver så nu ska jag verkligen passa på att njuta!!

Från april så kommer jag förmodligen få mer fasta tider på jobbet plus att jag kommer bli tvungen att hoppa in mer. Med 3 stycken heltidsarbetande som är mammalediga blir det kämpigt att få ihop det. Men det blir en del casch iaf =)

Helvetesveckan är nu avklarad förresten. Det har varit tufft och viljan har varit på väg att svika mig. Men jag lyckades ta mig till skolan för redovisning idag, som tur var. Sen har jag gjort klart mina affärer med marks bostad och jag har dessutom hunnit med ett besök på strömskolan för att ordna allt inför praktiken v.8... Har firat att det är helg med söta Amra, god mat och lite fönstershopping. Pengarna rullar tyvärr inte in som de ska, de rullar mest ut faktiskt :(

Godis nu =P

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0