Nyår

Har precis fått den bästaste nyårspresenten på länge!

I början på december sökte jag ett stipendium som jag för en vecka sedan fick reda på att jag skulle få. Jag hade ingen aning om hur mycket men räknade med några hundralappar extra... Nu gick jag in på mitt konto för att kolla och fick till min stora förvåning se att det var mer än några hundralappar.

5000 kr rikare!!!!

Det är helt sjukt faktiskt, helt uyberklad är jag!



För övrigt så finns det mycket att säga om julen och övrigt, är ledsen att jag inte hinner, är bara hemma för att hämta lite grejer. Men den har nog varit den bästa någonsin. Gladast blev jag över julklappen från älskling, den var sååå fin =). För de som jag inte har pratat med efter jul så var det ett halsband med en berlock som hade en urtavla om man öppnade den. På locket står inskriptionen "The heart sees better than the eyes". Så fint! Mest förvånad blev jag över min julklapp från Emils föräldrar. Hade inte räknat med att få någonting direkt, men fick en jättefin schal =).

För ett par dagar sedan var jag och Sandra i gbg och shoppade, jag fick med mig en kamera hem så nu blir det förmodligen mera bilder till bloggen. Ska bli lite bättre på att blogga år 2011 =)

Ikväll ska vi till Lena, Emils syster som fyllde 40 igår. Ska nog bli en minnesvärd kväll!

Gott nytt år allihopa!!

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0