torsdag

Gårdagens händelser är numera nästan helt glömda, tack och lov. Idag har faktiskt varit en ganska så skön dag :). Började på morgonen, jag kände mig faktiskt riktigt härlig i kroppen när jag vaknade, inte så där tung som man brukar känna sig tidigt på morgonen. Kan bero på att jag peelade mig igårkväll efter träningen och fick därmed igång blodcirkulationen. Göttans ...

Vad ska man säga mer? Bussresan gick fort efter ett mkt givande samtal med becka. Sen var lektionen intressant och vi slutade redan halv 12. Då ringde Anneli för att snacka. Vi kom överens om att gå till donken när hon slutade jobba. Hade ju inte träffat henne på evigheter ju! Hennes väska luktade kattpiss. Det var hennes katter som hade "doftat" av sig på väskan ;). Usch.

Emelie ringde sen är jag var på väg hem och ville låna mitt busskort. Det blir inte lite använt direkt! Mycket för pengarna lixom ;). Sen när hon hade fått det kom jag hem och fann att min syster var hemma. Nu till slut är jag ensam. Man ska alltid träffa så mkt folk varje dag. Visst är det trevligt men ibland kan det ju vara skönt att bara vara ensam med sina egna tankar.

Ska inte till gymmet idag, jag kom på att denna eftermiddagen är den sista chansen jag har att plugga på arttentan. Kommer ha fullt upp hela helgen nämligen. Såhär är det:

Dagen imorgon har vi exkursion i skogen (utedag). Då går vi 10-15 utan rast i stort sett. Sen när jag kommer hem ska jag åka till jobbet med en gång. Jag jobbar till 23.30 och sen ska jag spela biljard med Liz (tror jag ?). Sen blir det natt och då ska man sova! På lördag förmiddag ska jag till Hajom och hjälpa mamma med att baka pizzor och gratta syrran. Vi ska ha kalas sen på kvällen. Senare blir det säkert någon fest, mkt stor sannolikhet! På söndagen sen så ska man jobba igen. Börjar nog 13 tror jag så då får jag sovmorgon :). På måndag morgon är det tentadags!! 

Förutom detta ska jag i helgen hinna med att plasta in massa växter som jag satt på press som helst också ska vara klara på måndag, men onsdag funkar.. 

Känner mig jättestressad nu så det är väl dags att börja plugga på dessa arter.. 

Pössen 

Kommentera mera!
Postat av: Louise

Jo jag är på med biljard på imorgon. jag kan ju komma halv tolv till ditt jobb. Emelie kanska skulle med också, fråga du sussi om du vill

2009-09-17 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0