söndag

Sitter på jobbet och har fått massa tid över på rasten efter en lite mindre måltid, tror jag fortfarande står mig på julbordet från igår! Har gått hyfsat bra idag annars, tiden har gått snabbt trots att vi har haft lite kunder. bara 3 timmar kvar tills jag får sluta ungefär! Är på fruktansvärt bra humör idag! :D Firar lucia här på jobbet med så får gå med glitter i håret och dela ut glögg och pepparkakor till kunderna ;).

Imorgon, vad ska jag göra imorgon. Jo jag ska göra saker som jag aldrig hinner göra annars. Först blir det en lång sovmorgon, sen ska jag läsa klart boken som jag nästan har varit klar med i flera veckor nu.. Sen ska jag hinna med att diska och stöka lite hemma. Kanske möjligtvis baka pepparkakor också :) Det är så härligt att vara ledig på dagarna nu!

Nu ska jag luta mig tillbaka på stolen i personalrummet på Idrottens bingo och bara slappa innan det är dags att gå tillbaka ut på golvet. =)

Köss

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0