...

Idag är det fredag, tror jag. Har varit veckovilsen i några dagar nu. Börjar märkas att skolan är slut och man inte har något schema att följa strikt. Tur att man jobbar iaf annars hade jag inte vetat om det var dag eller natt ;-)

På tal om jobbet ska jag jobba mycket nu framöver. Jobbade idag. Ska jobba imorgon, söndag, måndag, tisdag och ev. onsdag.

Utgång imorgon? Någon som har pengar?



Veckans hitills 10 höjdpunkter:

1.
Fick lön!
2. Gårdagens shopping på Lager 157
3. Sommartorsdag i Borås med Face-84. Säg vad ni vill men dem är faktiskt grymma...
4. Kollade på Band of Brothers med Emanuel.
5. Umgicks med Anneli tidigare i veckan (Grattis på 19-årsdagen i efterskott gumman!)
6. Har blivit frisk och ska börja träna nästa vecka.
7. Uppdaterat mitt Sims2 spel
8. Tjänade 500 spänn på ett besök i Sätila ;-)
9. Upptäckte ett nytt grymt band: "Jonas Brothers". Tack Anneli för tipset!
10. Har umgåtts med Stina, syrran och Sussi...

OBS! Ingen inbördes ordning. Så omnämda personer: Jag har INTE rangordnat er på något sätt!



Det var allt för mig idag. (eller egentligen finns det mkt mer att skriva men jag orkar inte och tvivlar dessutom på att någon orkar läsa)

/puss och kram

Kommentera mera!
Postat av: Amandaaa

Du är mer än välkommen! :D

2008-06-27 @ 23:22:42
URL: http://baramoi.blogg.se/
Postat av: Linda

På sommarlov glömmer man lätt bort vilken dag det är, hänt några gånger denna veckan för mig :p

2008-06-27 @ 23:40:23
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0